Тема дисертаційного дослідження:
«Підготовка вчителя до інноваційної діяльності в системі методичної роботи школи-ліцею»
1. Вступ Спрямування інноваційної діяльності на формування продуктивного освітнього середовища
Розділ І. Теоретичні основи проблеми підготовки вчителя до інноваційної діяльності в системі методичної роботи загальноосвітньої школи
1.1. Характеристика основних понять дослідження.
1.2. Структура і функції інноваційної діяльності.
1.3. Завдання і зміст методичної роботи загальноосвітньої школи в системі вдосконалення педагогічної діяльності вчителя.
1.4. Аналіз стану підготовки вчителя до інноваційної діяльності.
1.5. Висновки до І розділу.
Розділ ІІ. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя до інноваційної діяльності в системі методичної роботи загальноосвітньої школи
2.1. Завдання і зміст експериментальної роботи з підготовки вчителя до інноваційної діяльності в системі методичної роботи загальноосвітньої школи.
2.2. Експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов підготовки вчителя до інноваційної діяльності в системі методичної роботи загальноосвітньої школи.
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи з підготовки вчителя до інноваційної діяльності.
2.4. Висновки до ІІ розділу.
2. Загальні висновки: Інноваційне освітнє середовище- мотивація вчителя до інноваційної діяльності.
Останні коментарі