ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА УЧАСНИКА КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2014»
Остапчук Олександр Миколайович
І. Загальні відомості |
|
Громадянство України | Українець |
Населений пункт | м. Тернопіль |
Дата народження (день, місяць, рік) | 17 липня 1958р. |
Місце народження | с. Рисвянка, Рівненська обл., Рівненський р-н |
Адреса особистого сайту, блогу та н.., де можна познайомитись з учасником та опублікованими матеріалами (якщо є) | ostapchuk.shkola-licej6.te.ua |
Адреса шкільного сайту в Інтернеті (якщо є) | www.shkola-licej6.te.ua |
ІІ. Робота |
|
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту) | Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей № 6 ім. Н.Яремчука» |
Посада | Директор |
Предмети, які викладає | Креслення, етика |
Загальний педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент заповнення картки) | 32 роки |
Кваліфікаційна категорія | Вища, вчитель-методист |
Відомості про друк у педагогічній пресі | 1. Пріорітети розвитку освіти м.Тернополя. //журнал «Освітянин» №5 (83) – 2006 – с.7-102. «Щасливий учитель – щасливий учень»//журнал «Освітянин» № 6 (84) – 2006 – с.23. Досвід – дитя думки, а думка – дитя дії //журнал «Освітянин» № 6 (90) – 2007 – с.24. Зробимо світ кращим //журнал «Освітянин» № 1 (85) – 2007 – с.25. «Істина школи» //журнал «Освітянин» № 3 (87) – 2007 – с.26. Скажемо добре слово про Школу //журнал «Освітянин» № 4 (88) – 2007 – с.37. Досягаймо вершин педагогічної майстерності //журнал «Освітянин» № 5 (89) – 2007 – с.28.Джерело нашої мудрості – наш досвід //журнал «Освітянин» № 6 (96) – 2008 – с.29. Зробимо шкільну казку реальністю //журнал «Освітянин» № 5 (95) – 2008 – с.310. «Особистість може виховати лише особистість» //журнал «Освітянин» № 3 (93) – 2008 – с.2
11. Кожен може повести світ ХХІ сторіччям //журнал «Освітянин» № 4 (94) – 2008 – с.2-12 12. Без ентузіазму не буде інновацій //журнал «Освітянин» № 1 (91) – 2008 – с.2 13. Школа – найкраще місце для дозвілля і дослідження власного досвіду та знань //журнал «Освітянин» № 4 (100) – 2009 – с.3-14 14. Подаруймо дітям радість //журнал «Освітянин» № 5 (101) – 2009 – с.2 15-16. Від зовнішнього управління до школобазового менеджменту //журнал «Освітянин» № 3 (99), № 2 (98) – 2009 – с.2 17. Етика Тернополя – освітні досягнення //журнал «Освітянин» № 3 (105) – 2010 – с.2 18. Модернізація системи освіти – необхідна складова розвитку суспільства //журнал «Освітянин» № 4 (106) – 2010 – с.2-5 19. Педагогічні нотатки //журнал «Освітянин» № 5 (107) – 2010 – с.2 20. Оцінка громадськістю рівня ЗНЗ. Моніторинг конкурентноздатності загальноосвітніх закладів: кількісні показники. //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» № 4 – 2010 – с.18-20 21. Освіта м. Тернополя в числах і фактах //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» № 4 (93) – 2010 – с. 8-16 22. Стратегія розвитку школи-ліцею //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» № 2 – 2011 – с.52-58 23. Навчання через служіння суспільству //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» № 4 – 2012 – с.22-25 27. Підготовка нової генерації керівників шкіл //«Директор школи, ліцею, гімназії» — 2009 — № 4 – с.81-82 28. Особливості освітньої діяльності в м. Тернополі //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» — 2011 — № 1 – с.14-15 29. Педагогічні нотатки //ТНВК «Школа-ліцей № 6 ім. Н.Яремчука» — Т., 2012 – 62с. 31. Презентація досвіду: сила шкільних традицій //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» — 2008 — № 6 – с.32-34 32. Закладаємо підвалини майбутнього //Світ виховання – 2010р. — № 3 – с.5 33. Пріоритети розвитку освіти //Обдарована дитина – 2007. — № 5 34. «Школа емоційного інтелекту» //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» — 2012 — № 6 – с.31-40 35. Метод кейсів у вирішенні шкільних завдань //журнал «Директор школи, ліцею, гімназії» — 2013 — № 6 – с.60-62 |
Почесні звання та нагороди (найменування та дата отримання) | Почесна грамота Академії педагогічних наук 2012, Диплом за перемогу в конкурсі «Директор ХХІ ст. – 2012», «Відмінник освіти України» |
Місця та строки роботи за останні 10 років | ТНВК «Школа-ліцей № 6 ім. Н.Яремчука» — 2003-2006р.р.; начальник управління освіти Тернопільської міської ради – 2006-2010р.р.; ТНВК «Школа-ліцей № 6 ім. Н.Яремчука» з 2010р. |
Викладацька діяльність за сумісництвом (місце роботи та посада) | |
ІІІ.Освіта |
|
Найменування та рік закінчення професійної освіти | Тернопільський Державний педагогічний інститут, 1979р. |
Спеціальність, кваліфікація за дипломом | Вчитель загальнотехнічних дисциплін |
Додаткова професійна освіта за останні три роки (найменування освітніх програм, курсів, стажування і т.п., місця та строки їх отримання) | Програма «Відкритий світ» — США – 2010р.; курси – Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти – 2011р., 2013р. |
Знання іноземної мови (вказати рівень володіння) | Французька (зі словником), російська |
Вчений ступінь | В процесі здобуття |
Назва дисертаційної роботи | Підготовка вчителя до інноваційної діяльності в системі методичної роботи школи-ліцею. |
Основні публікації (в т.ч. брошури, книги) | 1. 33 штрихи до розвитку освітим. Тернополя//«Новий колір» — 2008 – 35с.;2. Флагмани освіти м. Тернополя //«Новий колір» – 2009 – 48с.;3. Освіта міста Тернополя в цифрах і фактах //«Новий колір» – 2010 – 38с.4. Позашкільні навчальні заклади Тернополя [інформ. вид.] – Т.–Новий колір,– 2009 – 50с.5. Освіта Тернополя //«Новий колір» – 2010 – 88с.6. Автопортрети педколективу школи-ліцею //«Новий колір» – 2013 – 150с. |
ІV. Громадська діяльність |
|
Участі у роботі громадських організацій (найменування, напрям діяльності, дата вступу) | Громадська організація «Карітас» — благодійність;громадська організація «Добро і честь» з 2005р. – просвітницька діяльність;член Спілки журналістів з 2008 року;член міжнародного Партнер-клубу з 2012р. |
Участь у діяльності управлінської (шкільної) ради | Голова педагогічної ради,член Ради школи-ліцею |
Участь у реалізації районних, обласних, державних проектах (вказати статус участі) |
|
V. Дозвілля |
|
Хобі | Колекціонування дзвіночків і монет |
Спортивні захоплення та досягнення | Футбол, настільний теніс |
Сценічні таланти | Розмовний жанр |
VІ. Контакти |
|
Робоча адреса з поштовим індексом | м. Тернопіль, вул. Руська, 6, 46000 |
Домашня адреса з поштовим індексом | м. Тернопіль, вул. Карпенка 1 кв. 3, 46000 |
Робочий телефон з міжміським кодом | (0352)25-44-16 |
Домашній телефон з міжміським кодом | (0352)53-56-94 |
Мобільний телефон | (096)-9462558 |
Факс з міжміським кодом | (0352)25-44-16 |
Робоча електронна пошта | school6_ter@mail.ru |
Особиста електронна пошта | sowa_@ukr.net |
VII. Документи |
|
Паспорт (серія, №, ким і коли виданий) | |
ІПН (індивідуальний податковий номер) | |
VIII. Професійні цінності |
|
Професійне кредо учасника | «Потрібно так сіяти розумне, вічне, добре, щоб потім можна було збирати урожай» |
Чим приваблює робота в школі | Найбільша радість людського життя – це спілкування. А спілкування із фантазерами, романтиками, максималістами, якими є діти – подвійна радість. Бачити, як зростають і формуються особистості, відчувати частинку свого почерку в їх манерах приносить задоволення. Люблю школу в собі і себе в школі. |
У чому, на думку учасника, полягає місія переможця Конкурсу «Учитель року» | В популяризації досягнень навчального закладу і результативних форм роботи |
ІХ. Додатки |
|
Добірка кольорових фотографій:- Портрет 9х13 см- Жанрова (з уроку, позакласного заходу, педагогічної наради та ін.)- Додаткові жанрові фотографії (не більше 5) | |
Цікаві відомості про учасника не розкриті попередніми розділами картки (не більше 500 слів) |
Ентузіазм і романтика прикрашають його життя. Будь-яку справу в школі робить з ентузіазмом, відчуттям радості: чи це шкільна лінійка чи ремонт шкільного приміщення. Прагне, щоб романтичний настрій був в багатьох аспектах шкільного життя. Знає багато життєвих історій,прикладів на різні теми,на перервах ніколи не сидить в кабінеті,а завжди в коридорі чи класі розмовляє з дітьми,жартує, налаштовує на оптимістичний лад на уроках. Пропагує як розумові, так і спортивні ігри,бере в них активну участь, грає ефектно. Створив клуб» Олександрів», на засідання якого збираються всі Олександри школи-ліцею і обговорюють теми розвитку особистості. Започаткував з колегами проведення педагогічних вечорниць, на яких обговорюють прочитані художні книги,вистави,концерти.(вчитель за рік,за колективною домовленістю,повинен прочитати щонайменше чотири книги,подивитись чотири вистави і чотири концерти, відвідати чотири картинні виставки). Разом із своїми заступниками в періоди високого «бюрократичного навантаження» (підвищення документообігу) пропонує відпочинкові педагогічні наради,на яких вчителів пригощають оригінальними блюдами. Говорить, що поки не може справитися зі своїми недоліками, над якими «і сміються, і плачуть» колеги: багато ідей,які іноді набридають;завищена емоційність;пришвидшена зміна напрямів дій. Пропагує метод творчості: «Висловлюйте будь-які ідеї, нехай їх буде 100, а якщо приживеться 1-2 – це вже добре». Тому діяльність школи протягом року не збігається з планом роботи, бо за вищеназваним принципом роботи важко передбачити, яку ідею за ніч адміністрація придумає для втілення в життя. Однак, якщо вчителі не сприймають його розмірковувань, після невеликого опору починає шукати інші. І хоч розуміє, що він не 100-доларова купюра, щоб всім подобатися, але внутрішньо переживає, коли хтось на нього ображається, навіть якщо необґрунтовано. Є автором багатьох статей на освітньо-виховну тематику в міських і обласних газетах. Журналісти місцевих телеканалів часто приходять в школу-ліцей для отримання інформації про шкільні новинки та думку директора про розвиток освіти. Він може з будь-якого заходу зробити яскраве дійство із глибоким змістом. Тому вдало і успішно рекламує навчання в школі-ліцеї, привносить оригінальні ідеї, які роблять шкільне життя яскравим, цікавим і результативним. Гордиться дітьми, колективом, школою взагалі. Мріє збудувати сучасну спортивну площадку біля школи, придбати будівлю в селі для господарської діяльності учнів. |
*Вірність відомостей,
які представлені в інформаційній карті, підтверджую.
Даю дозвіл на внесення інформації в базу даних і використання заявки (крім контактних, паспортних даних та ІПН (індивідуального податкового номеру) в некомерційних цілях для розміщення в Інтернеті, буклетах і періодичних освітніх виданнях з можливістю редакторської обробки.
___________________ / _______________________ /
(підпис) (Прізвище, ініціали)
«___» __________________ 20____р.
Останні коментарі