План роботи над науково-методичною проблемою
«Формування інноваційного освітньо-виховного середовища школи на засадах гуманізації та демократизації навчально-виховного процесу через використання проектного та технологічного підходів до розвитку громадянських цінностей учнів» на 2011-2016 рр.
I. Теоретично-пошуковий етап (2011 р.)
№ з/п | Назва заходу | Очікуваний результат | Термін виконання | Відповідальні | Форма реєстрування |
1. | Засідання методичної ради школи щодо впровадження науково-методичної проблеми школи «Формування інноваційного освітньо-виховного середовища школи на засадах гуманізації та демократизації навчально-виховного процесу через використання проектного та технологічного підходів до розвитку громадянських цінностей учнів» | Створення системи роботи над науково-методичною проблемою | Вересень 2011 | Остапчук О.М. | Протокол |
2. | Засідання ШМО «Методичне та теоретичне обґрунтування використання проектного та технологічного підходів на уроках та в позаурочний час» | Створення умов для творчого пошуку та ініціативи педагогів | Вересень2011 | Лужна Л.Я. | Протокол |
3. | Проведення незалежної діагностики головою координаційної ради Асоціації лідерів освіти України Віктором Громовим | Отримання оцінки діяльності педагогічного колективу, здійснення ефективного планування роботи | Вересень-жовтень2011 | Остапчук О.М. | Анкети, діагностичні матеріали |
4. | Дослідження теоретичного матеріалу та літератури з теми | Підвищення фахової майстерності вчителів | Вересень-грудень2011 | Остапчук О.М.Заступники директора | |
5. | Круглий стіл «Служіння суспільству. Щастя. Радість. Розвиток.» | Внутрішнє наближення до діяльності за темою школи | Вересень2011 | Остапчук О.М. | План проведення |
6. | Вибір напрямку навчання кожним класом | Формування в учнів розуміння навчання за обраним напрямком | Жовтень2011 | Кольба В.О.Гонташ Г.Є. | Назви класів |
7. | Проведення батьківських зборів з питання організації суспільно-корисної праці | Підтримка батьками ідеї розвитку громадянських цінностей учнів | Жовтень2011 | Остапчук О.М. | Протокол зборів |
8. | Навчально-методичний семінар «Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу школи-ліцею» | Відбір та втілення педагогічних новацій у навчально-виховний процес школи | Листопад2011 | Остапчук О.М. | План проведення |
II. Діяльнісно-апробаційний етап (2011-2012 рр.)
№з/п | Назва заходу | Очікуваний результат | Термін виконання | Відповідальні | Форма реєстрування |
1. | Складання плану роботи класного керівника відповідно до вибраного напрямку | Оптимізація виховної роботи з учнями за напрямком класу | Грудень2011 | Кольба В.О. | Плани роботи |
2. | Формування навчальних тем з використанням проектних технологій через служіння суспільству | Урізноманітнення форм і методів навчання | Систаматично | Гонташ Г.Є. | Тематичне планування |
3. | Виготовлення класних емблем відповідно до обраного напрямку | Виявлення творчості в класному житті | Січень2012 | Класні керівники | |
4. | Засідання педагогічної ради «Навчання через служіння суспільству» | Втілення у роботу школи проектів «Школа поза школою» та «Навчання через служіння суспільству» | Квітень2012 | Остапчук О.М.Гонташ Г.Є. | Протокол |
5. | Проведення загальношкільної акції «Батьки про свою професію» | Ознайомлення учнів із різномаїттям професій, розуміння професійного виконання роботи | Січень 2012Грудень 2012 | Кольба В.О. | План роботи класних керівників |
6. | Семінар-практикум «Взаємодія вчителя з учнями на засадах гуманізації та демократизації навчально-виховного процесу» | Розвиток громадянських цінностей учнів | Березень2012 | Заступники директора | План проведення |
7. | Проведення навчально-методичних семінарів із залученням педагогів-новаторів | Активізація роботи педагогічного колектив | Упродовж 2012 р. | Остапчук О.М. | |
8. | Проведення Всеукраїнської конференції «Партнер-клубу» «Школа як емоційно-інтелектуальна система» | Створення позитивного іміджу школи | Листопад 2012 | Остапчук О.М. | План проведення |
9. | Засідання учнівського парламенту «Папка самовдосконалення . Формування життєвих компетенцій учнів» | Самовдосконалення кожного учня | Січень-лютий 2012 | Класні керівники | Портфоліо учня |
10. | Презентація діяльності класів за напрямками | Ознайомлення з напрямками діяльності класів та прогнозування діяльності | Січень 2012Січень 2013 | Кольба В.О. | Презентації |
III. Результативно-формуючий етап (2013-2014 рр.)
№ з/п | Назва заходу | Очікуваний результат | Термін виконання | Відповідальні | Форма реєстрування |
1. | Засідання методичної ради «Використання інноваційних технологій ( кейс технології, проектні технології, групові технології)» | Ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями | Січень 2013 | Остапчук О.М. | Протокол |
2. | Складання плану роботи учнів на літній період «Добрі справи» | Усвідомлення учнями значущості суспільно-корисної праці | Травень 2013 | Класні керівники | План роботи |
3. | Проведення зустрічі учнів з громадськими організаціями | Розширення сфери зв’язків для суспільно-корисної праці | Листопад 2013 | Адміністрація | |
4. | Круглий стіл «Школа поза школою. Роль уроків на підприємствах» | Реалізація проектів в інноваційному освітньому просторі | Грудень 2013 | Остапчук О.М.Гонташ Г.Є. | План |
5. | Педагогічна рада-методична панорама:1. Гармонійне поєднання традиційних та інноваційних методів проведення уроків.2. Кейс-метод як інструмент самооцінки, пізнавальної , творчої праці учня, рефлексії його діяльності» | Створення умов для творчого пошуку, ініціативи педагогів | Листопад 2013 | Остапчук О.М.Гонташ Г.Є. | Протокол |
6. | Загальношкільна конференція – презентація результатів навчальної діяльності за напрямками класів. Вибір нового напрямку навчання кожного класу. | Практичне спрямування роботи класів | Січень 2014 | Адміністрація | Презентації |
IV. Узагальнюючий етап (2014-2015 рр.)
№ з/п | Назва заходу | Очікуваний результат | Термін виконання | Відповідальні | Форма реєстрування |
1. | Проведення загальношкільної акції «Ніч науки в школі» | Ознайомлення учнів із значенням науки в житті суспільства. Результати навчання «Школа поза школою» | Квітень2014 | Адміністрація | Сценарій |
2. | Методична рада «Узагальнення педагогічних знахідок педагогічного колективу» | Аналіз використання інновацій | Травень2014 | Остапчук О.М. | Протокол |
3. | Педагогічний консиліум «Інноваційні технології та результативність їх впровадження» | Відбір та втілення інновацій у навчально-виховний процес школи | Травень2014 | Адміністрація | План проведення |
4. | Методична декада «Проектні та технологічні підходи до розвитку громадянських цінностей учнів» | Ріст професійної майстерності педагогічних працівників, демонстрація сучасних форм і методів навчання | Листопад2014 | Гонташ Г.Є.Остапчук Ол.М.Лужна Л.Я. | План уроків |
5. | Засідання педагогічної ради «Школа – як емоційно-інтелектуальна система» | Ріст емоційної грамотності учнів | Січень2015 | Остапчук О.М. | Протокол Презентаційний етап (2015-2016 рр.) |
V. Презентаційний етап (2015-2016 рр.)
№ з/п | Назва заходу | Очікуваний результат |
Термін виконання | Відповідальні | Форма реєстрування |
1. | Підсумковий психологічний аналіз впливу інноваційних технологій на розвиток громадянських цінностей учнів | Виявлення індивідуальних особливостей | Квітень2015 | Психолог | Діагностичні матеріали |
2. | Обмін досвідом щодо використання проектних та технологічних підходів на уроках | Поповнення банку інноваційних технологій | Травень2015 | Заступники директора | Банк даних |
3. | Випуск загальношкільного буклету «Навчання через служіння суспільству» | Задоволення від виконаної роботи і результатів | Лютий2016 | Остапчук О.М. | Буклет |
4. | Проведення спільно з міськими ЗМІ проекту «Один день школи» | Презентація досвіду роботи школи за темою | Квітень2016 | Педколектив Адміністрація | Номер газети |
5. | Загальношкільна конференція «Створення інноваційного освітнього середовища як результат творчої діяльності вчителя і учня» | Колектив однодумців з позитивним і творчим мисленням та здатністю до інноваційного пошуку | Травень2016
|
Адміністрація | Матеріали конференції |
6. | Педагогічна рада «Підсумки роботи над науково-методичною проблемою школи «Формування інноваційного освітньо-виховного середовища школи на засадах гуманізації та демократизації навчально-виховного процесу через використання проектного і технологічного підходів до розвитку громадянських цінностей учнів» | Ріст педагогічної майстерності вчителя, який працює в інноваційному та життєтворчому освітньому просторі | Травень2016 | Остапчук О.М. | Протокол |
Останні коментарі