Управлінська тема директора
Управління інноваційним освітньо-виховним середовищем
з використанням проектного та технологічного підходів
на 2011-2016р.р.
1. Теоретично-пошуковий етап 2011-2012р.р.
№ п.п. |
Шляхи формування і управління інноваційним середовищем |
Термін виконання |
Очікуваний результат |
Примітка |
1 | Опрацювання науково-методичної літератури, знайомство з вітчизняними і зарубіжними інноваційними процесами в освіті | Вересень-листопад | Формування інноваційного образу школи-ліцею | |
2 | Формування інноваційних шляхів в оцінюванні досягнень учнів | грудень | Оцінка не повинна бути покаранням. Оцінювати не те, що учень не знає, а те скільки знає | |
3 | Дослідження теоретичного матеріалу з кризового менеджменту, тайм-менеджменту, паніки оперативного управління | Грудень-січень 2012р. | Розширення управлінського кругозору | За книгою В.Співаковського «Освітній вибух» 2011 рік «Гранд-експо» |
4 | Формування загальношкільного проекту «Навчання через служіння суспільству» | Січень-лютий 2012р. | Вибір теми роботи, яка обєднає всіх учасників навчально-виховного процесу | |
5 | Формування інноваційних методів у навчально-виховній роботі:
|
Березень | Зацікавленість і практична спрямованість методів | |
6 | Обговорення і практична реалізація ідей пріоритетності культури (Михайло Казінік, книга «Таємниці геніїв») | Березень-квітень | Важливість позитивного впливу учнів класу музики |
2. Діагностично-апробаційний етап 2012-2013 р.р.
№ п.п. |
Шляхи формування і управління інноваційним середовищем |
Термін виконання |
Очікуваний результат |
Примітка |
1 | Обговорення і коректування діяльності 15 шкільних систем | Вересень 2012р. | Формування у педагогів усвідомлення чіткості і злагодженості в роботі всіх систем | |
2 | Проведення педагогічної ради: «Традиційні та інноваційні методи роботи школи-ліцею» | Листопад | Ознайомлення, обговорення практичне опрацювання кейс-методу та «конструктору» уроку | |
3 | Ознайомлення батьків з системою навчання «Школа поза школою» | Листопад | Залучення батьків до формування позитивного іміджу школи-ліцею | |
4 | Проведення на базі навчального закладу засідання Міжнародного «Партнер-клубу» | Жовтень | Отримати схвалення роботи колегами «Партнер-клубу» | |
5 | Опрацювання з педагогічним колективом теми: «Які догми і стереотипи нам заважають в освітньому процесі школи, країни» | Січень 2013 | Ліквідація стереотипів | |
6 | Апробаційний звіт учнів та ліцеїстів «Наше самовдосконалення» (за формуванням «Портфоліо самовдосконалення» | Березень 2013 | Рівень діяльності учнів над проектом «Навчання через служіння суспільству» | |
7 | Аналіз «похідних» проектів учнів і вчителів | Квітень 2013 | Знайомство з проектами, які втілюють в життя класи і вчителі на уроках |
3. Результативно-формуючий етап 2013-2014р.р.
№ п.п. |
Шляхи формування і управління інноваційним середовищем |
Термін виконання |
Очікуваний результат |
Примітка |
1 | Педагогічне моделювання кейсів | Квітень | Вчителі формують практичну інформацію про глибину змісту кейсів | |
2 | Апробаційна організація кейсів-заліків для учнів 5-8 класів | Травень | Учні опрацьовують багато літератури зі знанням практичного застосування | |
3 | Проведення педагогічного консиліуму: «Кейси: прогресивна інноваційна технологія?» | Травень | Закріплення думки про доцільність інновації | |
4 | Організація проведення комплексно-хвильових уроків | Жовтень 2013 | Позитивний ефект від комплексно-хвильових уроків | |
5 | Проведення науково-методичної наради для вчителів 1-4 класів «Прогресивні методи навчання молодших школярів» | Грудень 2013Січень 2014 | Розширення професійного кругозору вчителів початкових класів | |
6 | Кейс-залік учнів 5-8 класів. Засідання методичної ради | Грудень 2013 Січень 2014 |
Позитивний ефект від кейс-заліків | |
7 | Організація і проведення комплексно-хвильових уроків в 3-4 кл. | Березень 2014 | Позитивний вплив уроків на формування в учнів загальноосвітніх вмінь і творчості | |
8 | Залучення батьків до проведення кейс-заліків | Травень 2014 | Загальна зацікавленість навчально-виховним процесом | |
9 | Презентація шкільного життя за проектом «Навчання через служіння суспільству» | Травень 2014 | Усвідомлення учнями значення особистісного зростання | |
10 | Проведення на базі школи-ліцею науково-практичної конференції «Формування інноваційного освітнього середовища школи-ліцею» | Жовтень 2014 | Підтвердження позитивних результатів інновації в навчально-виховній роботі школи-ліцею | |
11 | Проведення загальношкільної учнівської конференції «Навчання через служіння суспільству» | Листопад 2014 | Знання і результат зростання учнів |
4. Узагальнюючий та презентаційний етап 2015-2016р.р.
№ п.п. |
Шляхи формування і управління інноваційним середовищем |
Термін виконання |
Очікуваний результат |
Примітка |
1 | Проведення інноваційного навчально-пізнавального квесту «Ніч науки в школі-ліцеї» | Березень 2015 | Закріпити творчі навики учнів | |
2 | Провести засідання круглого столу: «Узагальнення педагогічних інновацій школи-ліцею» | Квітень 2015 | Оцінити свою діяльність | |
3 | Виготовлення друкованої інформації про проектні та технологічні підходи в розвитку громадянських цінностей учнів. | Травень-серпень 2015 | Книги, буклети, фірмові значки | |
4 | Діяльність з впізнаваності бренду «Школа-ліцей № 6 ім. Н. Яремчука» | 2015-2016н.р. | Виготовлення шкільної атрибутики; оригінальність оформлення подвір’я школи | |
5 | Співпраця із засобами масової інформації | 2012-2016р.р. | Реклама бренду «Школа-ліцей № 6 ім. Н. Яремчука» | |
6 | Проведення загальношкільної конференції «Результати роботи школи в проекті «Навчання через служіння суспільству» | Березень 2016 | Підсумки, пропозиції | |
7 | Підготовка і направлення листів вдячності В.Співаковському, директору корпорації «Гранд» і М.Казініку, мистецтвознавцю, педагогу, журналісту за оригінальні інноваційні ідеї для розвитку освіти | Травень 2016 |
Останні коментарі